اندر حکایت دین .....

1 - چهارشنبه قبل 13 رجب سازمان مراسم داشت ، حاج آقا بی خبر از ماجرا رسید و فهمید که باید تشریف ببرند پشت منبر ، در ابتدا سی دقیقه ای یکی از دوستان مداح سر و صدا کرد و پنج دقیقه مانده به اذان نوبت حاج آقا رسید. حضرتش شروع کرد به صحبت در باب محبت امیر المومنین (ع) و اینکه محبت حضرت چه فیل هایی که هوا نمی برد (از این دست)




2 - آهنگ یک روز خوب میاد سروش هیچکس رو گوش می دادم ، برخی دوستان معتقدند که این آهنگ در حمایت از جنبش سبز خوانده شده و برخی روایت می کنند از نیت خواننده برای آشتی جریان های اجتماعی درگیر در انتخابات  

در قسمت انتهایی آهنگ سخنانی از دکتر شریعتی در موسیقی میکس شده است که دکتر این گونه می گوید : "اکنون جنگ داخلی با دشمن داخلی و همواره در این نهضت جنگ در وهله خارجی و دشمنان خارجی، غالبا به پیروزی منجر می شه و در وهله داخلی و با دشمنان داخلی، شکست می خوره!"


3 - سال هاست که همین حضرات روی منبر تاکید می کنند که منظور پیامبر اسلام (ص) از ولایت امیر المومنین "امامت است و نه محبت" و این تحریفی است که توسط دشمنان بوجود آمده ! این دشمنان چه کسانی هستند خدا عالم است !!


4 - شبی به دوستم جلال گفتم : "احساس می کنم دنیا بدون حضور ما جای بهتریه". واقعا دنیا بدون حضور این حضرات جای بهتری است. تناقض های گوناگون و تعارضات پی درپی باعث چنین درگیری بزرگی در فضای اجتماعی ایران شده. اجتماعی که باورهای اخلاقی و مذهبی خود را بدست اینچنین اشخاصی سپرده و در برخورد با حوادثی مانند انتخابات و مناظره و اغتشاش و ... اینچنین واکنش هایی بروز می دهد.


5 - حضرت محمد مصطفی (ص) این گونه می فرماید "من تنها برای تکمیل فضائل اخلاقی مبعوث شده‏ام."


6 - سخنی با حضرات بی سواد : "محبت هم چیزی جز اطلاعات نیست. شما نمی توانید به کسی علاقمند باشی اما زمانی که او از شما تقاضایی دارد یا سفارشی دارد و یا دستوری ، از آن بدون توجه عبور کنی. محبتی که شما از آن دم می زنید و در زمانی که نفعتان گونه ای دیگر  رقم می خورد آن را تفسیر به رای می کنید چیزی به جز یک ریا در ظاهر نیست."

تلقی پارتی بازی و نقص عدالت الهی از دست آوردهای این بزرگان بی سواد است که همواره دنبال پیدا کردن راه های برای پریدن از آتش جهنم هستند.

این حاج آقای سازمان که بدجوری شبیه آخر فیلم 2012 هست با این تفاوت که بزرگان آمریکایی دنبال سیاه کردن خدا در این دنیا هستند و ایشان در آن دنیا.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد